13/2/08

Happy New Year - ASIA (rat year)

ja tinc número de la SS als usa, començo ja a ser persona // llàstima q això no em permeti votar per en barack encara.

abans d'ahir Mr moon de la classe (coreà, millor poso cognoms q els noms sonen tots a xino, valgui la semi-redundància) em va invitar a casa seva al sopar d'any nou -confirmat: any de la rata- amb la seva dona i el byoung-ho (el pare de la criatura) . una sopa de toku, q és com una barra d'arròs condensat q es posa a l'aigua amb verduretes i beef demés, una delícia! amb kimji i 'palillos' de metall, q sembla q no però són molt més xungos de fer anar q els de fusta

em va estar explicant la seva dona (Ms PARK, una de les coses bones de corea és q les noies mantenen el cognom!) q els xinos mengen amb molt molt de greix i oli, però q les quantitats de te verd q beuen els permeten eliminar aquests excessos de greixos i per això són tots tant prims i esquifits . ok, ja sé q ja ho sabíeu, però jo em faig lloc al món del coneixment mica en mica, --- així ue , ja sabeu, toca te verd, més saludable!

ahir a un restaurant per sopar d'aniversari al final se'm va acudir demanar un shot de cafè amb baileys, fent així amb els dits, petit, petit i, collons, em van dur una tassa més gran q una mug amb color de baileys!! - o sigui, un shot de cafè dins una banyera de baileys. espectacular. el miguel, un noi de primer de madrid i jo ens vam mirar amb cara de 'cullons vaya carajillo ...' sort q érem una vintena i el poble em va ajudar, q sinó surto cantant serenates

tornant a la candidatura, un iankee del departament ficat en la seva campanya (Obama) em va dir ahir q ells veuen molt clar q tenen les de guanayar. tant de bo - veurem



per si voleu seguir llegint, dues anècotes més d'humor coreà...

estàvem parlant de parelles i relacions, i ella va dir 'oooh és sempre el mateix, els homes es fixen sempre en el físic' i jo vaig dir 'home, no pas tant, crec q va igual tant per elles com per ells' i el Moon, el seu marit, va fer 'yes yes i think so too, you want handsome men too' i ella q se l'agafa el mira fixament i diu 'come on, do you really think i married YOU because you are good looking?? COME ON!! ' (et penses q em vaig casar amb tu pq ets guapo? va home va,...)


i dp parlant de com s'havien conegut, recordem q a corea va quasi tot amb blind dates, tot molt formal, siguin arranjats o no els casaments, i ens estaven explicant el moon i la park com s'havien conegut i ella va dir, ''em vaig fixar en ell pq quan vaig arribat al restaurant, enlloc de fer 'hola' des de la cadira com la resta, es va aixecar i molt caballerosament em va deixar el seu seient q era més còmode q l'altre, i vaig pensar, mira tu, és maco aquest...però després de casar-me em vaig adonar q no era realment així, q només era part de la seva estratègia''

moon '' yes baby, but now it's too late, hahahaha''

boníssima la resposta - segurament aquí no sembla més q una broma noramlilla, però es fan conya entre ells d'una manera tan sana i fina i que realment fa enveja i tot, veure'ls riure amb aquells ulls q s'enfonsen i q penses, ara no veu pas ben res!